mylittlebox

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av Fille - 23 juli 2014 14:00

Ännu ett tidsinställt inlägg...woooo! (Hello from Italy, I'm probably having fun!).

 Den här gången kommer jag skriva om alla mang...mangor? Mangar? Mangir? Vafan är Manga i plural på svenska? o.O'

Jaja, här är alla mangas som jag läser för tillfället!


Noragami:

     

 

Jag har gjort en recension till Noragami, fast då var det animen.

Mangan håller fortfarande på, och jag tycker att den faktiskt är bättre än animen. Det är en helt annan story!

 I really like it, you should look it up!

Här finns lite fakta om den (jag orkar inte skriva vad alla handlar om...): http://en.wikipedia.org/wiki/Noragami


Shingeki no Kyojin:

     


Of course!

 Det känns som att jag redan har berättat hur mycket jag gillar Snk, så jag tänker inte upprepa mig igen...

Just read it!

http://en.wikipedia.org/wiki/Attack_on_Titan


Vinland Saga:

  

 

Why am I reading this? Because VIKINGS! THAT'S ALL YOU NEED TO KNOW! IT'S AWESOME OKAY! JUST READ IT!

http://en.wikipedia.org/wiki/Vinland_Saga_(manga)


Vinland saga och Shingeki no Kyojin är de enda manga-böckerna som jag faktiskt har köpt. Resten har jag läst på en app på mobilen...

 

They're so lonley! I'll by the next volume of Vinland saga when I get my salary!


Usotsuki engage:

  

 

Why am I reading this? No, seriously... I don't know...

 Den har bara två/tre kapitel, och jag vet inte vad jag tycker om den... Kan inte heller säga att ni borde läsa den eftersom jag inte ens vet varför jag läser den... 

 Jaja jag vill ge allt en chans, och tyckte att den här verkade korkad, precis som jag tänkte om Magico i början, men den visade sig vara bra så då kanske den här också är bra?

http://mangafox.me/manga/usotsuki_engage/


Tokyo Ghoul:

 


Jag började kolla på animen som nästan nyss har börjat (finns bara 2 eller 3 avsnitt nu), och jag orkade inte vänta på nästa avsnitt så jag började läsa mangan istället...xD

 Den verkar i alla fall väldigt bra! Ska definitivt ladda ner några kapitel innan jag åker till Italien!

I think you should check it out!

 http://en.wikipedia.org/wiki/Tokyo_Ghoul


De var alla som jag läser just nu, började egentligen läsa en annan med men den var rätt tråkig så slutade... Sen läser jag ju Naruto också, men jag började bara läsa för att jag såg ikapp animen, och mangan är lite före och jag vill veta vad som händer. Jag tänker inte läsa från början! ALDRIG! VET DU HUR MÅNGA KAPITEL DET ÄR? DET RÄCKER ATT JAG KOLLADE PÅ ANIMEN! VET NI HUR MÅNGA TIMMAR JAG SPENDERADE PÅ DEN PÅ EN DAG? JAG KUNDE SITTA UPPE TILL KLOCKAN TRE PÅ NATTEN ELLER SENARE!


Okej det var allt för stunden!

 Läser du någon bra manga just nu? Lust att dela med dig av den? ^^

Hare gött! ^^

 //Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards