mylittlebox

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Fille - 28 juli 2014 19:33

Ibland känner jag bara att jag vill sätta mig ner och inte göra något viktigt överhuvudtaget, bara sitta där och glo på något som en video på youtube, eller kolla på tusen animerade filmer om och om igen, eller bara kolla igenom en hel anime på en natt. Det slutar inte med att jag gör något speciellt utav det, som t.ex en anime review, jag bara lämnar det och fortsätter med annat. 

Jag skiter bara i allt som jag borde göra, för jag känner att jag verkligen behöver en paus, och måste sluta tänka på sådant, för min hjärna är trött på att oroa sig över saker som måste göras. 

Dock mår jag inte bra av att göra så... Jag har två "vanor" (can't find the right word...) som helt krockar med varandra. De är varandras motsatser, men ändå har jag båda två. Jag är väldigt lat och orkar knappt göra någonting och gillar att skjuta upp på saker, men samtidigt vill jag få saker gjorda i tid, och se till så att allt är bra gjort. Jag hatar att lämna in ofärdiga/dåliga uppgifter, eller publicera inlägg som inte är genomtänkta och bra skrivna. Jag vill få allt gjort. 

Det är lite som om jag vill springa, och älskar att springa, men av någon anledning vill jag även bara gå, men då mår jag dåligt för att jag inte springer. 

 Så ni anar inte hur frustrerande det här att försöka hålla en blogg vid liv när man har det här problemet. För jag älskar att skriva på den här bloggen, det är ett sätt för mig att kunna få ut mina tankar utan att behöva säga något, för jag har alltid varit bättre på att uttrycka mig och kommunicera med texter och bilder istället för att tala. Så tro mig, jag vill verkligen skriva på novellen, jag vill få klart alla 30 day anime frågor och jag vill få klart allt annat som jag arbetar med, men av någon anledning så säger min hjärna stopp ibland. När jag öppnar inlägget och ska börja skriva, så slutar det bara med att jag stirrar på skärmen utan att kunna komma på några ord som jag kan skriva ner. Det är som om hjärnan bara goes "Nope!".


 Jag tror att det bara är så att min hjärna inte orkar oroa sig över saker längre, men eftersom det är en dålig vana som jag har så kan jag inte sluta, så då krockar det lite och jag blir frustrerad. 


Jag brukar inte skriva sådana här inlägg, det har nog bara hänt 1-3 gånger...kanske...håller ingen räkning här (and why should I?). Ibland känner jag bara för att skriva ner mina tankar bara för att slippa ha dem virvlande i mitt huvud. :3 It's not fun to read, and you don't have to read it, but It's something that I like to do when I'm bored and think of something too much. If you're bored to and just want something to read, then you're lucky!


Är hemma själv, vilket betyder att det är väldigt tyst här...and I don't like it...Jag hör mina tankar mycket bättre nu...


 Jaja jag ska sluta plåga dig! :P

Hare gött! ^^

 //Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards