mylittlebox

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Fille - 9 juli 2014 12:00

Code Geass


Jag vet inte varför jag inte har sett den än... Jag vill verkligen se den för jag har hört en del bra om den, och den verkar ha en intressant story och karaktärer!

 Jag kanske ska ta och se den i helgen!?!


Det finns inte så mycket att skriva här, för jag vet inget om den här animen, förutom att den sägs vara bra, och lite av storyn...


Har ni sett den? Är den så bra att man borde se den? xD


Hm för att göra inlägget lite längre så skulle jag kunna ta upp någon mer... Jag har ju en väldigt lång anime-lista after all! 


Soul Eater


Ännu en som jag inte vet någonting om, bara att den sägs vara bra!   

 Den verkar vara en sådan som jag skulle kunna gilla... Dock har jag för mig att den är rätt lång, och efter att ha kollat ikapp hela Naruto serien från hösten till våren så vet jag inte om jag orkar se en sådan lång serie nu (jag kollade hela dagarna... yes I'm insane)... Har precis börjat se Fairy Tail som också är superlång... Och om jag känner mig rätt så kommer det bara sluta med att jag glömmer bort den ena och struntar i den, om jag ser på dem samtidigt. Det var i alla fall det som hände när jag försökte kolla på Bleach och Naruto på samma gång... Bleach hamnade uppe på hyllan, och där sitter den ännu och väntar på att jag ska återvända. :/


Jag har nog ingen annan på min lista som jag verkligeeeen vill se, så det får räcka med två stycken!


Har du sett Soul Eater? Är den värd att se?

 Har du några animéer som du verkligen vill se? :3

Hare gött! ^^

 //Fille   


Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards