mylittlebox

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Fille - 11 juli 2014 12:00

 


Vad skulle jag annars ha?

 Jag har egentligen lust att byta, men kunde inte hitta någon som jag gillade... :/ Har haft den här i evigheter nu, men jag gillar den, obviously!

 Det här inlägget blir superkort, så jag tänker nog förlänga det lite...


Ni som läste vad jag har på mitt skrivbord kanske såg det här:

 

(Jag vet inte varför Levi inte har något efternamn... det stod så när jag laddade ner det...och varför har Erens efternamn så många olika stavningar? )

Vissa av er kanske redan vet vad det är, men jag tänker visa er som inte har någon aning om vad det här grejset kan vara, eftersom det är något väldigt underhållande när man är uttråkad!


 


LOOK! ISN'T IT AWESOME?

 Man kan dra omkring och kasta iväg dem, och tillslut "förökar" de sig och flera poppar upp, sen kan de även klättra omkring (som Mikasa gör just nu). Jag har egentligen alla från animen, men orkar inte ta fram dem, för då måste jag dra ut flera mappar å skit...ugh.

 Jag har bara Snk-karaktärerna, så de är de enda som jag kan visa just nu, men de är roliga att kasta omkring om man har tråkigt. En gång lät jag Levi vara kvar i evigheter, och som sagt "förökar" de sig... Ja de blev rätt många... Jag hade en egen Levi-armé... KNEEL BEFORE ME AND MY LEVI-ARMY!

 Now you know what I do when I'm bored...


Har ingen länk till dem, men om ni vill ha sådana så kan ni bara googla: Shingeki no Kyojin Shimejis. Sen kan ni ju också googla efter andra karaktärer med...


Ja det blev lite annat här med, men annars skulle inlägget blivit så himla kort. xD 

 Hare gött! ^^

//Fille   


Av Fille - 11 juli 2014 00:00

Tänkte bara berätta att jag åker till Italien nästa fredag i en vecka. (Woho får komma utanför Skandinavien för första gången!!! :D). 

 Nu kanske ni tänker "Men 30 day anime challange då? Kommer bloggen vara död i en vecka? Hur tänkte du när du startade 30 day anime?". 

 Jo jag kommer skriva klart frågorna till den veckan innan jag åker, vilket betyder att jag får lov att göra dem nu i helgen. Sen håller jag även på att fixa andra slags inlägg så att det blir mer variation. Just nu har jag gjort klart en enkel "How I draw" och ett inlägg om manga som jag läser. Sen tänker jag försöka skriva ett kapitel till novellen som jag inte har haft tid för, och sen en anime review (No game no life). 

 Jag tänkte även göra några fler inlägg, så ni kan i alla fall förvänta er två inlägg per dag under den veckan! (Wow det kommer vara bättre uppdatering än vanligt...). 

 Jag vill verkligen få liv i den här bloggen igen (för jag har varit väldigt dålig under den senaste tiden), och ha lite mer variation. Jag ska försöka rita klart Winter i helgen också!

 Nu kom jag på ett till inlägg som jag kan skriva! Bloggtips! Alltså vilka bloggar jag läser...inte hur man bloggar...xD

Vill även göra något spelrelaterat...


Har ni några idéer? :3 Kommentera gääääärnaaaa!!!!!!!!!!!

 Nu ska jag återgå till planeringen! (eller så går jag och lägger mig...).

Hare gött! ^^

 //Fille   


Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards