mylittlebox

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Fille - 16 juli 2014 17:45

Okej det är onsdag, jag kommer inte ha någon tid till att skriva imorgon, och på fredag åker jag... Ändå har jag fortfarande 5 anime-frågor att besvara, som råkar vara rätt svåra. Jag har ingen aning om vad jag ska svara!

 


Sen om man räknar med alla andra inlägg som jag hade tänkt skriva till den veckan så blir det...8 inlägg...

 


Jag ska försöka fixa det här, annars blir hela veckan fri från anime-frågor, för de frågorna som jag har besvarat råkar vara i oordning... för jag hoppade över de svåra för att sedan komma tillbaka till dem senare, det funkade inte så bra...


 Så jag kanske får lov att ta en paus från frågorna tills jag kommer hem, would that be okay? You'll still get the other posts that I've prepared for you, but that would also mean that the blog won't update everyday, because I'm not done with every post... Fuck, I'm writing in english again... I have a problem...


WAIT! I CAN CHANGE THE NUMBERS A BIT SO YOU CAN GET ALL THE 30 DAY ANIME-POSTS THAT I'VE ALREADY PREPARED ANYWAY! I'M A GENIUS! (I did that, the challenge will pause on Monday! And I'll move some posts to the other days so the blog won't be dead.).

 

OMG I KNOW WHAT TO ANSWER ON ONE OF THE QUESTIONS NOW!


You right now:

 


I like gifs...


Anywaaaay, I'll have to pause the 30 day anime challenge for a little while next week..sorry...


Hare gött! ^^

 //Fille      

Av Fille - 16 juli 2014 12:00

Jag kan inte svara på den här frågan, för jag kan inte komma på en karaktär som jag själv tycker liknar mig det minsta... Visst om man tar vissa saker från olika karaktärer så kan det funka. 

 Jag skulle kunna säga att jag är lika självsäker som Hinata från Naruto och Armin från Attack on Titan, aaand that's about it...

Jag är inte ens säker på vad jag är för slags person, jag har alltid sett mig själv som en grå blobb utan någon utstickande personlighet, och som bara finns och är varken bäst eller värst i något. Bara en medelmåtta som sitter i bakgrunden och ser saker hända. Visst tycker jag att jag är rätt bra på vissa saker, men jag har alltid någon i närheten som är sjukt mycket bättre. 

 Så jag har sparat den här frågan och har gått omkring och försökt komma på ett bra svar, men jag har ännu inte kommit på något. 

 Min lösning var då att fråga någon annan, så jag gick till min kusin, så det är hennes svar som ni kommer få läsa då. Jag hade inte alls tänkt på den här karaktären så jag blev rätt förvånad...


Hatake Kakashi (Naruto/Naruto Shippuden)


Jag kunde inte alls förstå varför hon valde honom, så jag frågade såklart henne om det. Här är hennes svar:

   


Jag har inte riktigt något att säga om det här... bara... Tack Julle! :') You're the best cousin ever! *hug*.

 Att jag är rätt lik Kakashi är nog den största komplimangen jag fått! ;)

En sak som jag själv kan se är att vi båda gillar att läsa, dock gillar vi heeelt olika böcker! 


 Vilken karaktär tycker du att du är mest lik?

Hare gött! ^^

 //Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards