mylittlebox

Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Fille - 14 juli 2014 12:00

(Den här frågan var egentligen "Favourite ending theme song", men jag kollar aldrig på ending-låtarna...yes I'm a horrible person, sorry).


My cousin, a friend (tvingade henne just till att börja kolla) aaand...uhm... Några internetvänner (det är dock ett väldigt sällsynt ämne), uuuuuhm... Inga fler... 


Jag känner mig superdum när jag pratar om anime med min kusin, för innan jag började kolla på det så brukade jag kinda mobba henne för det. Inte mobba i som att hon faktiskt blev sårad... Men jag brukade säga att det var korkat, och att alla killar såg ut som tjejer. Ni vet... korkade saker. (But kinda true). 

 T.ex hittade jag en Inuyasha manga i hennes rum och sa "Varför har hon kattöron?". Hon försökte förklara för mig att det var en kille, men jag vägrade lyssna, för det var verkligen en tjej i mina ögon... Nu ser jag tydligt att det är en kille, men då... ja... Jag vägrade ge upp!

 Sen tyckte jag att det var superkonstigt att han hade kattöron, jag förstod inte alls varför det var så viktigt. (Nu gör jag det...Jag var är en idiot...).

 Nu pratar vi rätt ofta om anime, och jag har lurat henne att kolla på flera stycken. T.ex Shingeki no Kyojin. Var tvungen att spela upp det för henne och bokstavligen tvinga henne att se på det. Såklart slutade det med att hon blev lika kär i den som jag.


Min kompis började kolla på anime nyligen, eftersom vi började prata om det och hon sa att hon gärna ville se någon, men visste inte vart hon skulle börja. Såklart fick jag henne att kolla på Snk, och hon sa något om den som helt enkelt var perfekt!

 

Ni anar inte hur underhållande det var att prata med henne samtidigt som hon kollade. 

 

Min kusin var lika underhållande hon med! Speciellt vid en viss scen, där jag också rageade sönder... Ja en vän till mig hade nog rätt så roligt när jag skrev ut all min ilska till henne...(hon visste vad som skulle hända). The scene (spoiler): "När Eren blir uppäten".


Ah, nu har jag snart fått en av dem att börja kolla på Mirai Nikki... Hm, vilken mer skulle jag kunna få någon att kolla på? >:) 


Jaja, nu har jag nog besvarat frågan för länge sen... xD

 Har du lurat några vänner att kolla på en anime, och sedan skrattat åt deras reaktioner? (Det här var inte min fråga, men jaja...).

 Hare gött! ^^

//Fille   


Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards