mylittlebox

Alla inlägg den 17 juli 2014

Av Fille - 17 juli 2014 21:00

      

Hade inte tid till att vara noggrann...   


Jag åker imorgon då!

 Som sagt måste 30 day anime challenge ta en paus från och med måndag, men jag har andra slags inlägg som jag lyckades skrapa ihop som kommer ut de andra dagarna! Hoppas att de duger...


Vad som kommer dyka upp:

  • Två korta noveller som jag skrev i skolan.
  • 4 anime challenge svar.
  • How I draw: Eye (borde ha valt något som jag är lite bättre på...hehe).
  • Bloggar som jag läser.
  • Manga som jag läser. 

And that's it! Hade planerat att göra lite mer, men hade inte nog med tid... Ni anar inte hur svårt det var att skriva allt det här samtidigt som jag var tvungen att skriva en anime challenge varje dag! The things I do for this blog...


 Vem vet, det kanske finns internet på hotellet så att jag kan skriva lite då och då!?! That would be fun!

Annars kanske jag lägger ut lite kort eller något när jag kommer hem, vill i alla fall visa hur det såg ut! :3

 Sen är jag ju äntligen ledig, vilket betyder: Mer tid för bloggen YAY!


Jaja, Hare gött! (och önska mig lycka till! Ska flyga för första gången! LÄNGTAR!). ^^

 //Fille   


Av Fille - 17 juli 2014 12:00

Jag har inte kommit så långt så att jag har kollat på en anime igen... så jag tänker ta upp de som jag i alla fall har planerat att gå tillbaka till! :3



Attack on Titan

 


Jag har faktiskt sett några avsnitt igen (eftersom jag kollade på dem med min kusin) och vill gärna se den igen! Det skulle vara lite intressant att se allt på nytt nu när jag har läst lite i mangan och vet mer. Jag kanske ser några små hintar som jag förut inte lade märke till.


Sunday without god

 


Jag tänker kolla på den här igen om jag får lust att gråta och se på vackra miljöer.

Det var väldigt länge sen som jag såg den här, och jag skulle gärna vilja se allt på nytt. 


Bakugan Battle Brawlers


Vill gärna se något som är menat för yngre människor igen. Jag vet inte, men det är faktiskt väldigt roligt, och jag vill se om den är lika bra som jag tyckte att den var.

 Av samma anledning vill jag även se den här:


Beyblade Metal Fusion

   


---


Mirai Nikki

 


Såg några avsnitt igen när jag visade den för en kompis, och jag tror att jag skulle kunna se den igen någon annan gång. Den gör mig fortfarande irriterad, men jag ser det nog inte som en dålig sak. I can't explain it...

 My review.





Har du någon anime som du vill se igen? Eller någon som du har kunnat kolla på flera gånger utan att tröttna?

 Hare gött! ^^

//Fille   



Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards