mylittlebox

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Fille - 8 juli 2014 12:00

Beyblade the Metal saga... Again...


Because it's stupid, I know it's stupid, the main character is so Op and naive...and stupid... Everything's stupid. But I Iiked it, and I still do. 


Jag vet inte varför men jag gillar animéer som är menade för ba...Yngre människor. I alla fall yngre än 16... But they're so stupid and happy! :') You know that everything will be okay in the end, and there's explosions and pointless screams and... It's just entertaining!


 Men för att nämna en annan så tar jag väl en till då...


Bakugan


I liked it and I still do. Jag slutade dock kolla under hm... jag minns inte vilken säsong, jag minns bara att de ignorerade de gamla karaktärerna och jag blev arg, så jag slutade kolla. Jag var väl runt 14 här...

 Det är en annan dum liten serie om en dum liten snubbe som är Op. Den kan vara allvarlig, men man vet att allt kommer ordna sig, så man blir aldrig orolig. Okej kanske ibland...okej jag blev orolig...

 Jag tror att de åldras i de olika säsongerna, till skillnad från Beyblade, eller så syns det bara inte i Beyblade.

Men jag tycker att den är rolig, och den har explosioner och stora monster som slåss mot varandra. Vad mer kan man begära? 

 Dock är den menad för barn... kanske 7-åringar? Och jag ska fylla 17 i vinter... *host*.


It's not just for kids...okay!

 Maybe I'll rewatch the first sesons someday, or continue where I left of... But I miss the old characters! :(


Dock tar de allt väldigt allvarligt, så tro inte att de bara skuttar omkring och slåss hela dagarna! This is serious! Don't judge it before you've watched it!   


Har ni några animéer som ni skäms över? Jag har en del till, men tänker inte ta upp fler nu... 

 Hare gött! ^^

//Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards