mylittlebox

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Fille - 26 april 2014 23:30

Vet inte om jag har sagt det förut, men jag brukar sätta upp mina teckningar på min dörr (i alla fall de som jag blir ganska nöjd med). Jag hade en plats kvar på den som fortfarande var tom, men nu satte jag mig ner och ritade lite och tyckte att den kunde hänga på dörren (tills jag har ritat något bättre. Hade såklart andra bilder men de var inte så...jag vet inte. Den här var bara lite roligare). Såååå nu är dörren full! Yay! 

 Nu kommer jag byta ut dem så fort jag ritar bättre bilder! xD


Men i alla fall...här är bilden som jag ritade:

   

Ritade den rätt snabbt, orkade inte lägga ner mer tid på den...hehe... men den blev okej i alla fall. xD Jag kanske ritar ungefär samma grej någon annan gång, men mer noggrant...men nu ville jag bara rita nåt snabbt och enkelt. :/

 Har inte ritat på papper på evigheeteeer! Det var kul...och jag märkte att det är enklare än att rita på datorn. Det är i alla fall enklare att få till former, tycker jag i alla fall! :3

 Sen var det också länge sedan som jag ritade något eget, alltså något som kommer direkt ur mitt huvud. Har mest ritat av saker/karaktärer den senaste tiden...


 Här är dörren nudå! xD

 

 Det finns tre bilder där som jag ännu inte har visat för er, vill ni se dem närmre? :3

De tre bilderna i mitten var något som jag fick när jag beställde AC Black Flag. Tyckte att de var snygga så hängde dem på dörren. ^^

 Bilden blev suddig för det är mörkt här inne...mina lampor är inte så ljusa och taklampan (som vanligtvis har tre lampor) har bara en fungerande lampa nu...

Mitt rum är litet så fick lov att luta mig mot sängen med mobilen över huvudet för att få med hela dörren...xD Men jag gillar mitt rum, det är mysigt. ^^ (Och det är rätt coolt...mina föräldrar tycker om att inreda/renovera rum...xD)


Kommentera gärna vad ni tycker! ^^ 

 Om ni vill så kan jag lägga ut de andra tre bilderna på dörren som jag ännu inte visat...men de är rätt gamla nu...xD

Hare gött! ^^

 //Fille   

Av Fille - 26 april 2014 21:30

Hello there! ^^

 Ville bara berätta att jag har skaffat en liten novellblogg med Fjompen. Vi har skrivit tillsammans förut, men vår senaste novell gick inte så bra...hehe...och vi lade ner den, men nu bestämde vi oss för att skriva en ny novell och skapade en ny blogg. 

 Here it is---> http://aboxofskrifter.bloggplatsen.se/ 

Kika gärna in! ^^

 Novellen heter Leethack och handlar om ett gäng ungdomar, vars största hobby är att spela ett visst spel som kallas för Lands of Dreams. Det är inget vanligt spel där man sitter framför en skärm, utan ens medvetna dras in i spelet och det blir mer som en verklig värld. En dag börjar dock konstiga saker hända i spelvärlden. Buggar som förut inte funnits där dyker plötsligt upp och börjar skapa oreda. Senare får de veta av spelskaparna att en hackare går lös i Lands of Dreams, och den som kan hitta den kommer få en belöning.

 Eftersom de råkar vara några av de bästa på spelet bestämmer Team Nomad, som består av Andrea, Nil, Moonshadow, Orcish och DrunkenWhaler, sig för att leta upp denna hackare och få belöningen.


Jag skriver ur Moonshadows perspektiv. ^^

 Just nu finns det två kapitel uppe. Läs den gärna! It would make us sooo happy! xD


Hare gött! ^^

 //Fille   


Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards