mylittlebox

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Fille - 7 april 2014 17:21

So, Fjompen har taggat mig i en lista som hon har kommit på. 

 Man ska skriva 30 saker som man tycker är awesome om sig själv. Det kommer bli rätt så svårt att komma på så mycket...men jag tänker försöka! ^^

 Här är reglerna:

1: Skriv en lista med minst 30 bra saker med dig själv. Det kan vara saker på både insidan och utsidan.

2: Tagga andra bloggar, du kan inte tagga en blogg som taggat din (obviosuly), och uppmana dom att göra samma sak.

3: Du får inte skriva "jag tror att jag är [bra egenskap]", "jag tycker att jag är ganska [bra egenskap]". Även om du är osäker så ska du skriva att det här är vad du är. "Jag är snäll", "jag har bra lokalsinne". Det är hur duuppfattar dig själv. The List of Awesome har inte plats för blyghet och ödmjukhet, det får vi nog med i vardagen. 

5: Don't hold back. WE ALL KNOW YOU'RE AWESOME, IT'S TIME TO ADMIT IT.

6: Den sista punkten på din lista måste vara "I'm awesome". 


Okej, let's do this!

1. I'm pretty good at drawing.

2. I'm good at doing my schoolwork.

3. I can study only the day before the test and still get an A/B.

4. I'm kind.

5. I wear hats.

6. I'm smart.

7. I'm good at listening.

8. I'm good at Super smash bros.

9. I'm open-minded.

10. I'm a pretty good writer.

11. My imagination is good.

12. I know who Sleipner is. (Some guy that were competing on the radio didn't know who it was. I could've won!)

13. My english isn't that bad.

14. I'm pretty good at designing a blog.

15. I think a lot.

16. I want to be a gamedesigner.

17. My handwriting is becoming pretty fancy.

18. I'm a good student.

20. I can bake.

21. I can sew.

22. No one in my family can beat me in SingStar.

23. I'm good at finding awesome friends.

24. I'm good at saving my money.

25. I'm helpful.

26. I care about the nature.

27. I can eat lemons without making weird faces.

28. I'm a pretty good leader.

29. I'm a fast learner.

30. I'm awesome.


Okej nu måste jag tagga några andra bloggar... Många av de som jag läser har redan blivit taggade. -.- Är inte säker om ni två fortfarande kikar in...men jag tänker tagga:

 Furukawa

 Sandra

 I've seen you two here before, but I don't know if you will ever see this. xD


 Tyckte det var en rolig grej att skriva något positivt om sig själv. Jag tänker/skriver mest negativa saker om mig själv. :/ Det var en utmaning att skriva så många positiva punkter...But I did it!   

 De flesta tänker för många negativa tankar om sig själv, och jag tycker att man borde försöka ändra på det. Den här listan är ett sätt att väcka positiva tankar hos de som fokuserar för mycket på de dåliga sakerna.


 Okej nu måste jag återgå till att plugga. Pausen är över, time to work!   


Hare gött! ^^

 //Fille    

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards