mylittlebox

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Fille - 26 september 2014 22:22

Okej jag vet att ni förmodligen inte kommer kommentera, men om ni får lust för det så har jag ett uppdrag åt er. Jag vill att ni helt enkelt säger åt mig vad jag ska rita. Jag vet att jag har frågat det här förut, men det är annorlunda den här gången. Förra gången bad jag om tips, nu ber jag er att ge mig en order. Det betyder att ni kan kommentera vad som helst, och jag kommer rita det! Såklart sätter jag mina gränser vid vissa saker. T.ex sexuella teckningar, men jag tror inte heller att ni kommer föreslå nåt sådant...jag förväntar mig inte ens att ni kommer föreslå något. Jag tänker inte beordra er att göra det här, det är helt upp till er om ni har lust att ge mig ett uppdrag. 

  Dock kan det bli så att resultaten inte blir särskilt bra... de blir nog sketchiga, och en del saker kommer jag faila med totalt, men jag kommer lägga upp allt ändå så att ni kan skratta åt mig. Yaaaay....

  Har ni någon order? Kommentera bara!

Hare gött! ^^

 //Fille   

Av Fille - 26 september 2014 19:00

JESUS FRICKING CHRIST THIS IS DEATH NOTE ALL OVER AGAIN! SHIT!!!

 

WHY DID THEY END IT LIKE THAT? I KINDA SAW IT COMMING BUT STILL!!!!! NO!!! THIS IS HORRIBLE!!!!! 

 I HATE VERYTHING!!!

NOW EXCUSE ME WHILE I HIDE IN A CORNER AND CRY! AND NO I WON'T MAKE A REVIEW YET!!!!

 BAI HARE GÖTT I'M OUT!

// Fille *throws hat at wall*


(Ja jag överdriver lite, det var inget dåligt slut. Det här är i alla fall det jag tänkte när det hände. Nu har det lugnat ner sig såklart! xD But still, jfc!!!! Jag vill verkligen få ut en recension om den här animen, ska försöka fixa det imorgon när mina tankar har samlat sig...Shit...)


Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards