mylittlebox

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Fille - 10 september 2014 17:45

Sorry, har inte bloggat på ett tag, men jag har haft problem med tid... Det har varit en del grejs från skolan som jag har jobbat med. Dock inga saker (förutom en) som verkligen var en läxa. Jag kände bara för att arbeta lite med det. 

 En av sakerna som jag faktiskt var tvungen att göra var att göra en digital skapelse som skulle representera mig. Jag ritade såklart något på datorn. Dock blev den rätt rörig och slarvig, för min fantasi hade flugit iväg och gömt sig, men den duger. Jag tänkte visa den för er eftersom jag brukar lägga upp teckningar här...

 

Den är lite inspirerad av headern här på bloggen, med den där tankebubblan. 

 På tal om teckningar...jag ritade lite manga när jag övade (vilket jag ska göra igen när jag får tid) så jag kanske lägger upp dem senare. Sen ska jag fixa det där "timeline"-inlägget, igen, när jag har tid. 

 Just nu sitter jag och pluggar lite Japanska. Vi har ett test nästa vecka, och vill öva lite på att skriva med Hiragana. Jag behöver verkligen jobba på min handstil...alla hatar den, men jag tycker i alla fall att den är rolig att använda. Dock är jag rädd att den ska följa med när jag skriver med Japanska tecken. Det skulle verkligen vara ett problem. Ni kan se i bubblan hur jag skriver. Det är väldigt skrivstilsaktigt, bara mer slarvigt,,,

 

It looks horrible!

 Det känns som att jag går i ettan igen, eller det gör jag ju, men ettan i lågstadiet! Ni vet när man satt med en skrivbok och övade på att skriva a, b, c and so on? I feel like a kid again! YAAAY! I'VE BEEN FEELING SO OLD RECENTLY!


 Sen kan det komma en Anime review också, men är osäker på om jag kommer hinna skriva den innan det har gått för lång tid. Annars så kan jag bara säga kort om jag gillade den eller inte. Animen är Blue exorcist. Fick ett tips om den tror jag, och hade planerat att se på den men glömt det, sen letade jag och en kompis efter något att kolla på och så dök den upp. Weee.


Jag borde nog återgå till pluggeriet igen. Yup that's a word now!   

 Hare gött! ^^

//Fille   



Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards