mylittlebox

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Fille - 20 mars 2014 18:45

Okej här kommer något nytt. I love Assassin's creed. Okej det är egentligen inte så nytt eftersom jag har ritat ACs märke uppe i headern...men jaja...

 Jag brukar kalla Assassin's creed för min favorit spel-serie, för det är de spelen som verkligen fick mig att börja spela mer. Min favorit är nog AC2 eller Black flag...har dock inte spelat klart Black flag än (För har haft annat att göra... som att en plötslig kärlek till anime dök upp..hehe...) 

 Så nu är ju såklart nästa AC spel på väg och det har kommit lite information. Jag tänker bara visa er videon där jag fann informationen så pratar jag mer om det senare.


Okej Frankrike. Vet inte vad jag ska tycka om det. Jag gillar inte riktigt franska (skolans fel. DU om du inte har valt ett tredje språk än HÅLL DIG BORTA FRÅN FRANSKA! De har bokstäver som skrivs men inte uttalas, det där---> é è, verb som ändras hela tiden och ord som inte alls är i ordning, m.m.) Men i alla fall...det verkar intressant. Tänk dig, hoppa omkring i Frankrike och lönnmörda människor. Jag vill hoppa omkring där...

 Insåg just att jag antagligen måste skaffa mig en Ps4-a då...jag har bara en Ps3-a...tur att jag lyckades få ett sommarjobb då! >:) För jag behöver det där spelet...D: 


Om du inte redan har testat AC så råder jag dig att göra det. Jag kanske skriver lite mer om det någon annan gång, men tar det lite snabbt nu.

 Du hoppar omkring i städer och lönnmördar folk, sammtidigt som tempelriddarna försöker ta makten. Det är jätte kul! Ett tips bara när du spelar det första spelet, Altair kan inte simma. 

 

Så försök inte gömma dig i vattnet när du blir jagad av vakter...jag försökte det en gång...ehm...It didn't end well...


 Jag är då superexalterad! I want it now!   


Hare gött! ^^

 //Fille   

Av Fille - 20 mars 2014 12:37

Har ni någonsin känt att ni bara är trött på alla runtomkring er? Till och med era vänner?
Jag är väldigt irriterad på mina vänner. En av dem har väldigt...snuskig humor och vägrar släppa ett skämt som min andra vän hänger på i. De vägrar lyssna på mig och jag blir bara så....gah. De lyssnar aldrig på mig. Vissa saker vill inte jag att man ska skämta om, specielt inte när jag ingår i det skämtet. Visst kan de skämta på om andra, men bara så länge de har fått tillåtelse. Jag gick iväg från dem nu för att jag inte orkar mer.
...
Okej de kom och bad om ursäkt nu, men jag orkar verkligen inte med dem för tillfället. Jag vet att de kommer fortsätta, det är vad de alltid gör. I alla fall tills de hittar något annat att skämta om.
Ta inte det här på fel sätt. De är mina vänner och de skulle inte vara det om jag inte gillade dem. Det är bara det att jag ibland vill slå till dem.
Jag är en person som har svårt att vara/bli arg på andra, och det känns lite som att de utnyttjar det...jag är bara så trött på att folk tror att jag inte kan bli arg, och driver med mig på grund av det. Jag är svag, men i mitt huvud vill jag bara gå iväg ibland som jag gjorde nu. Om jag inte hade bestämt mig för att inte ge upp så lätt den här gången, så skulle jag ha gått tillbaka nu, men jag orkar inte lyssna på dem mer. Jag är trött...kan det inte bara vara tyst?
Jag kan inte säga det här till dem, för även om jag är arg på dem just nu så är jag livrädd för att såra dem. Jag är rädd för att såra någon för huvudtaget. Jag vill tuffa till mig...men så länge får jag väl lov att skriva av mig istället. Det hjälper faktiskt att få ut alla mina ord ur huvudet.
Jag ska nog försöka hitta en tystare plats innan rasten är slut. Varför måste tonåringar vara så högljudda? Kan de inte bara vara tysta?

Hare gött...
//Fille *takes hat off*

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards