mylittlebox

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Fille - 8 oktober 2014 16:30

Jag har märkt att bloggen har stått stilla en stund, och när den har uppdaterats så har det bara varit info eller random stuff som inte är speciellt på något sätt. Ni tror säkert att jag bara är lat igen som jag har varit förut, eller att jag inte har något att skriva om. Well...you're wrooong! Ni anar inte hur mycket jag har gjort tilll bloggen. xD Nej jag anklagar inte er för att tro att jag är en latmask (fast jag är egentligen en), men jag ville förklara för er att jag inte sitter och sover hela dagarna. Jag startade ju en liten frågestund, men svaren tar lite längre tid att fixa än skriftliga svar. Jag trodde inte att jag skulle få så många frågor som jag har fått hittils, utan jag förväntade mig knappt att någon för huvudtaget hade några frågor att ställa, så jag hade såklart tänkt att jag kunde rita mina svar på fredag då jag slutar ta emot fler frågor...yeah...that won't work...

Så det jag har gjort de senaste dagarna är att rita chibis...så många chibis. Okej jag har bara ritat..hm...mellan 7-10 stycken nu, men de är rätt många och jag har inte ens kommit halvvägs! Jag kommer vara ett proffs på chibis efter det här. Okej kanske inte ett proffs...men jag kommer vara bättre! Vissa av  dem blev jag inte särskilt nöjd med, men de får duga tills vidare. Om jag har tid så kan jag rita om dem senare. 

   Tro inte nu att jag klagar! Jag tycker att det här är superkul! Så skicka gärna in fler frågor om ni har några! Som sagt, det kan handla om allt mellan himmel och jord. But nothing above and nothing belov! Got it? xD

Jag har superkul med alla chibis i alla fall! Jag kanske kan göra något liknande någon mer gång...kanske inte en frågestund men något annat? Hm...vad skulle det kunna vara? Jag vill göra flera saker än att bara lägga upp random teckningar som jag ritar. Det är därför som jag bad er om rituppdrag (vilket ni gärna får fortsätta ge mig). Jag har inte tid att fortsätta med nästa uppdrag än, men ska göra det efter frågestunden. Jag kanske behöver en liteeeen paus från ritplattan efter det här dock. 

   En sak som jag skulle kunna göra är att rita en gammal teckning igen och jämföra dem. Det är ett tips jag fick av this awesome person: ONP! Skulle det kunna vara något? Jag vet bara inte vilken teckning jag skulle kunna rita om... xD Har ni några förslag? Om ni vill se på väldigt gamla teckningar så kan ni kolla på min timeline video här: Körv Om ni inte har några tips så får jag försöka hitta en på egen hand. Jag kanske till och med lyckas gräva fram någon som ni inte ens har sett än... 

  Har ni några fler idéer? Jag ska försöka tänka lite mer på det här så får vi se vad jag själv kommer på.

Nu har jag nog inget annat att säga...jag ville bara förklara för er varför jag har varit lite frånvarande...jag jobbar hårt...promise! 

Jag vet att jag frågar er väldigt mycket i det här inlägget...sorry...xD

 Hare gött i alla fall! ^^

//Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards