mylittlebox

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Fille - 6 oktober 2014 18:56

  


THIS JUST ARRIVED! NOW I ONLY HAVE TO WAIT FOR PART TWO! WOOP!


 


Here's a radnom gif I found that I can't stop laughing at for some reason...

 


Hare gött! Nu ska jag återgå till att rita svaren!

 //Fille   

Av Fille - 6 oktober 2014 16:15

Okej så det verkar som att jag inte kommer behöva förlänga tiden. Tre stycken har redan skickat in frågor, och deadlinen är inte förrän om flera dagar. Så jag tror att om resten utav er har frågor så hinner ni ställa dem innan fredag. Tanken är att jag kommer sluta ta emot frågor till frågestunden på fredag, men det finns tid till att skicka in några under dagen också. Jag kommer ändå antagligen sitta länge och rita svaren, och jag måste nog dela upp inlägget i flera delar så att de inte blir så långa, för bilder gör ett inlägg väldigt långt. Kort sagt: Det går att skicka in frågor under fredagen också!

   Så jag kommer inte förlänga tiden! Sen vet jag inte ens om inläggen kommer komma ut på fredagen, för det kommer ta ett tag att rita alla svar. Jag har ritat 3 stycken nu tror jag, och det tog flera timmar. Trots det blev de inte särskilt bra men de får duga. Om jag ska göra alla teckningar supernoga kommer det ta veckor innan inläggen kommer ut!

   Jag ville bara ge er lite kort info...Hm har jag något annat att skriva/visa?... Justja! Idag på Mediaproductionen skulle vi jobba med illustrator och göra ett eget vägmärke. Jag skulle kunna visa er vad jag gjorde!



Jag visade den för min kompis och hon kallade mig för en hemsk människa... Sorry.

  Jag tänker låta er lista ut vad det är. Det skulle vara bra att se om fler kan se vad det föreställer. (Den ser inte särskilt bra ut...)


Hm det var något mer som jag tänkte ta upp...justja! Jag har velat filma det jag ritar på datorn ett tag nu och göra "How I draw" på det sättet. Skulle det vara kul? Jag måste bara hitta ett sätt att filma det jag gör på skärmen i så fall... Några tips?


Okej det var nog allt...

Kommentera gärna! Och tack för alla frågor!

 Hare gött! ^^

//Fille   


Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards