mylittlebox

Direktlänk till inlägg 12 juni 2014

SOMMARLOV!

Av Fille - 12 juni 2014 13:31

Kom just hem från skolavslutningen...det känns superskumt att ha gått ut högstadiet nu. Vår klass var inte den bästa, men jag saknar den ändå! :/ Usch vad hemskt det känns...

 Vår rektor storbölade på scenen (dock gör han det varje år...), fick nästan lust att gråta själv...

Men här kommer något som jag verkligen inte gråter över:

 Så de delade ut diplom på min skola på scenen, och så kom de till ett diplom för Estetiskt kunnande...gissa vems namn som blev uppropat! MITT! NI ANAR INTE HUR CHOCKAD JAG BLEV! Min kompis går också estet och hon är mycket bättre än mig på att rita, plus att hon har haft A i bild sen 7:an (dock hade vi ju inte betyg i 7:an, men vi fick omdömen), jag förstår inte varför hon inte fick något diplom! Jag var helt säker på att hon skulle få ett! D:

 Herregud va lycklig jag blev dock...men mest chockad. xD

 "För sitt estetiska kunnande, sin kreativa förmåga och sin tolkning av kända konstnärsverk". Står det på det...

Förlåt om jag låter självupptagen, men just nu känner jag bara att jag kan få vara det en stund. Jag är aldrig det annars, jag brukar hata allt jag gör, så nu tycker jag att jag kan få vara stolt över mig själv ett tag!   


 Efter sommaren blir det gymnasiet då...det känns läskigt och kul på samma gång. Jag slipper i alla fall gå helt ensam, min kompis hänger med till samma klass. xD


 Woho för sommarlov! Dock börjar inte mitt lov förrän om fyra veckor eftersom jag ska arbeta. :3 Woho jag får lön. Då kan jag äntligen göra mig av med min sega mobil! OCH EN PS4:A (men den köper jag inte helt själv xD). WOHOO!   (Det vart mycket woho...)


Förlåt för att jag inte har skrivit något på länge. Det har varit bal och annat skit som jag var tvungen att göra. Sen kommer jag verkligen inte kunna skriva mycket under veckorna när jag jobbar, så då blir den här en helgblogg. xD


 Fjompen om du läser det här: Jag lovar att skriva klart kapitlet till vår story så snart som möjligt. Borde kunna fixa det idag! Känner mig dålig för att jag inte har kunnat skriva klart det än...om den där dumma skrivkampen kommer tillbaka så kastar jag ut den genom fönstret rakt ner i en gyttjepöl...allvarligt, börjar bli sjukt trött på den!


 Ett inlägg med lite bilder som jag har ritat i skolan på esteten kommer senare! :3

Hare gött! ^^

 //Fille   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fille - 18 januari 2016 20:04

Hur ofta får man höra att om man "lätt" blir stött så borde man inte vara på internet? Hur många har sett någon säga eller skriva något som helt klart ät stötande, och sedan när denna får kritik om hens beteénde så använder hen frasen "Vad förväntar ...

Av Fille - 20 november 2015 08:45

Jag gör inte så mycket nuförtiden...i alla fall inget som jag kan visa eller skriva om. När jag ritar så arbetar jag oftast med en ny shit-comic (inte samma som jag visade innan...) men det är inget som jag planerar att lägga ut någonstans. Kanske i ...

Av Fille - 13 november 2015 10:45

För inte särskilt länge sedan lade jag ju ut två sidor av en shitty comic som jag hade påbörjat. Jag har ritat klart den scenen, men jag tror inte att jag kommer göra mer än så. Anledningen till att jag gjorde den var mest för att jag ville testa om ...

Av Fille - 3 november 2015 14:15

    Story: Volleyboll...den handlar om volleyboll. 10/10 would watch again! Bai!! (Yup I just had to do it again. I'm sorry).   På väg till skolan en dag stannar Hinata Shoyo vid ett skyltfönster som visar en volleybollmatch mellan två skolor, ...

Av Fille - 27 oktober 2015 23:00


Wow, bara två dagar mellan inläggen? Vafan är det som händer?  Ärligt talat har jag inte dirket något att skriva om. Jag gör det mest för att försöka komma in i bloggandet igen. xDHm...jag skulle kunna nämna att jag håller på att försöka rita en mang...

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards