mylittlebox

Alla inlägg den 29 augusti 2014

Av Fille - 29 augusti 2014 10:45

Har rast och har tråkigt, så varför inte försöka återuppliva bloggen lite? 

 Jag har fått min skoldator nu så ja... I can write in school isn't that awesome? It's a nice computer... It got windows 8 and that's pretty boring but... I'll survive.

 I just wanted to tell you that I will do things this weekend (hopefully). And with that I mean that I will do stuff for the blog. I think I'm going to draw some, and I'll try and draw something for the blog too, because right now I'm still working with the drawing for ONP's competition. I'll try drawing something else.


I have a question for you so...why not ask it now?

 Vilka inlägg brukar ni läsa här? Det skulle hjälpa en hel del om jag visste vilka inlägg som ni tycker mest om. Så kommentera gärna varför ni gillar de inläggen också! ^^


Nu måste jag gå och äta, så...

 Hare gött! ^^

//Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards