mylittlebox

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Fille - 27 november 2014 19:30

Jag gjorde ju en "timeline" video med gamla och nya teckningar, men nu hittade jag ett block med ännu äldre teckningar. Tror att jag var runt tio år när jag ritade dem... De är hemska men jag tänker visa dem för er ändå...X_X


 

Those arms...those horrible arms. Go awaaaay! Hm...jag skulle kanske kunna försöka rita den här igen och sedan jämföra resultaten? Jag gillar idén jag hade så skulle kunna tänka mig att uppgradera den lite. Tell me what you think! ^^


 

...I don't know what to say...


 

Oh god no! Det här var en teckning till en novell/berättelse som jag skrev förr på en novellblogg som jag hade... skulle kanske kunna länka den någon gång. Den finns kvar men tog bort headern and shit so it looks horrible, men de nyaste novellerna är från förra året så de är nog inte heeelt hemska i alla fall. De första suger dock, och den här teckningen var till den allra första...don't ever read it, it will kill you!


 

Jag gillade verkligen att rita änglar förr...undrar varför jag inte gör det längre...


 

OMG WHAT IS WRONG WITH HER NECK? WHAT IS WRONG WITH HER...EVERYTHING?



 

 

Jag kommer ihåg att jag var stolt över den här eftersom jag satt i evigheter och ritade gräset och drakskinnet.

And yes that weird thing in the corner is a sun...


 

Oh god so creeepy!


 

She's supposed to walk on the water...omg she's Jesus!


 

I don't know what this is... But it got something to do with "Blubb"...hm...


Ok that was horrible. Jag vet inte ens vad jag ska säga. xD


 Snälla kolla in det här inlägget, behöver hjälp med en sak...:3

 Hare gött! ^^

//Fille   




Av Fille - 27 november 2014 12:30

Okej så vi håller på med en uppgift i skolan som handlar om det svenska språket och hur vi pratar. Det fanns olika kategorier att välja mellan men jag och min kompis valde att undersöka svordomar. Varför vi använder dem, nya och gamla etc. Nu skulle jag bli väldigt glad om ni hade lust att hjälpa mig! Vi ska spela in en liten film om det här senare och behöver lite material, och svar från andra skulle vara väldigt användbart. 

  Mina frågor är: Vilka svordommar använder du mest? Hur mycket svär du? I vilka sammanhang använder du svordomar? Varför tror du att du svär?


Skulle bli väldigt glad om ni kunde svara! Ni behöver inte svara på alla frågor (men ni får gärna göra det om ni vill). Kommentaren får vara med i filmen då (beroende på hur många svar vi får in). Det är bara en film som ska visas för klassen (jag kanske lägger ut den på youtube för att kunna komma åt den lättare), men om ni inte vill att era namn ska synas och sånt så kan ni bara säga till så fixar jag det. Jag vet att ni inte är den typen av läsare som kommenterar mycket, men jag vet också att ni kommenterar ibland så...kan det här tillfället hamna i "ibland"-biten? xD


 Så svara gärna på frågorna och hjälp mig få ett A! Eller ja...hjälp mig bli godkänd! Skulle bli glad om ni gjorde det! :D


Men känn er inte tvingade...gör det bara om ni har lust att hjälpa mig. xD Har två veckor på mig så ni behöver inte hjälpa mig efter den hmm...13 december. Ja det blir bra...

 Hare gött! ^^

//Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards