mylittlebox

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Fille - 1 november 2014 16:15

Okej så jag skrev ju att jag skulle rita mer och det gjorde jag. Efter teckningarna som jag lade upp senast så ritade jag fyra till. Två av dem är fanart och två är annat (förklarar senare).

Är hemma igen förresten...

 Okej så här kommer den första bilden. Jag börjar med fanarten. :3


 

Mikasa (Attack on Titan/Shingeki no Kyojin).

Jag har tänkt rita henne rätt länge nu, och nu gjorde jag det äntligen! xD


  

Aaand Jean... (Attack on Titan/Shingeki no Kyojin)


Nu till de "egna" teckningarna. Båda är karaktärer från en berättelse som jag skriver med min kusin. Jag ritar dem ibland bara för att enklare kunna visa henne hur jag ser karaktärerna.

De blev inte särskilt bra dock meeen jag tänker ändå visa er dem... vill egentligen inte men jaja...here we gooo!

 

Tänker inte säga så mycket om dem, men kan i alla fall berätta vad de heter. So this is Ello. Hello Ello. 


 

Jag var trött när jag ritade dem okeejh!

 Det här är Xania. Det uttalas Chania så jag vill ändra stavningen, men det är en sak som jag måste ta upp med min kusin. xD


Okej det var alla! Hoppas att de blev bra! ^^

Jag håller på med en till lite mer detaljerad (en fanart till...jag gillar att göra fanart okej!).

Så den borde komma ut senare! :)

 Hare gött! ^^

//Fille   


Ps: Orkar verkligen inte skriva så var väldigt kortfattad i det här inlägget...sorrie!




Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards