mylittlebox

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Fille - 22 juli 2015 20:54

Så imorgon drar jag till Närcon vilket betyder att bloggen kommer vara död lite längre. Efter Närcon så åker jag till stugan så jag kommer inte hem förrän någon gång nästa vecka. :/
 Ugh jag längtar verkligen till imorgon. (>^.^<)

Herregud jag har ingen aning om vad mer jag kan säga...lite längre måste inlägget bli i alla fall... Har jag sagt att jag har skaffat Clip studio Paint till min skoldator nu? Kanske, kanske inte...my memory is shit. Anyway jag har i alla fall gjort det, vilekt betyder att jag har börjat rita mer på datorn igen. Just nu har jag tre stycken teckningar på gång. En dragon age collab med en vän, en annan vars skiss jag kanske har visat (going to check) yup visade den för några inlägg sedan, och sist men inte minst ännu en Kaneki fanart...hehe... Min kusin var här igår (det är henne jag ska till närcon med) och hon fick syn på en av mina Kaneki-teckningar och plötsligt ville hon rita honom så då tänkte jag att jag också kunde göra det. So we both did it. I wish I could show you hers but she doesn't upload it anywhere...
 Anyway jag hoppades på att bli klar innan jag åkte, men tyvärr blev jag inte det. Jag behöver sova snart eftersom tåget går vid åtta imorgon bitti... Så jag bestämde mig för att jag kunde visa en suddig bild av hur långt jag har kommit för att göra inlägget lite längre...and I like having pictures in my posts.
 
Huh it looks pretty cool when it's blurry. Planen är att bli klar med den medan jag är i stugan...I hope it looks good in the end...

Well I have to sleep now...
 Hare gött! ^^
//Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards