mylittlebox

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Fille - 21 juni 2015 12:15

Okej så jag har inte haft särskilt mycket tid för bloggen...och har inte heller haft några idéer den här veckan. Den största boven är nog mitt arbete, har ju ett sommarjobb i år igen som kommer hålla på i fyra veckor till. Ni kanske inte minns att jag inte riktigt gillade jobbet jag hade förra året men...it was awful. Jag menar inte att själva arbetet var dåligt som i "de var så orättvisa blabla" utan det var bara...ugh. Jag är tacksam för att jag fick det men det var inte roligt, men det var självklart värt det. Förra året bestod bara av att rensa rabatter och buskar...för hand. Tre dagar i veckan fick man plocka skräp på morgonen men annars var det bara att rensa. Det hjälpte såklart inte att stället jag arbetade på var väldigt petigt. Tog man fem minuters paus kunde man få ett samtal om att någon tyckte att man latade sig. Så det kändes som att någon stod med en piska bakom en hela dagarna. Sedan var gruppen inte heller så jättebra...en fick till och med sparken...

 Meeen i år blev det bättre. Det är fortfarande samma arbetsgivare men jag är på ett annat område som är mycket trevligare. Där är det inte bara en massa rensning utan jag har även fått plantera, plocka skräp, flytta saker and shit like that. Gruppen är också trevligare och det är lite kul att vara på ett område som brukade vara mitt hem. Plus att vi även har varit lite här uppe där jag bor nu. Så det var trevligt.


Okej nu släpper vi arbetsnacket och går över till annat. Det var ju midsommar och jag stack till min sommarstuga där det inte finns internet...yay... Det regnade så vi sket i att göra en midsommarstång och jag spenderade i stort sett all tid på Dragon Age origins...som jag faktiskt har avslutat nu. Jag är inte särskilt nöjd med hur vissa saker slutade...en karaktär som jag tyckte om dog och jag kände mig som skit på grund av det. Dammit. 

 Jag var inte heller särskilt nöjd med min egna karaktär...

 

Her name is Fenrir and she's a Dalish elf and a rouge (assassin)...jag orkade inte börja om och skapa en ny meeen nu när hennes berättelse är avklarad kunde jag skapa en ny karaktär. Jag vet inte om jag kommer orka spela igenom hela skiten igen men jag ville i alla fall testa lite andra val och vägar.

 

This is Raven. She's a human mage. : 3

Jag vill rita henne någon gång...I'll probably do it when I get my drawing computer back...uuuugh har fortfarande ingen ny laddare. 


Anyway jag tror inte att jag har så mycket mer att säga. Tror jag tänker spela lite Da nu eller skriva...är osäker. 

 Hare gött! ^^

//Fille   

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards