mylittlebox

Direktlänk till inlägg 22 november 2014

So booored. (Animes I'm watching)

Av Fille - 22 november 2014 17:15

Ugh har så himla tråkigt. Har redan kollat igenom youtube, har sett alla avsnitt av Sherlock och Arrow som jag kunde hitta på netflix. Insåg att Sherlock har fler säsonger som man säkert kan hitta, men antagligen utan undertext. Jag hör dåligt och skulle bara tappa bort mig själv utan undertexter. Visst jag är bra på att förstå engelska men de pratar rätt snabbt i Sherlock så utan undertexter är jag körd, i alla fall när jag är så trött som jag är nu. Arrow verkade inte ha någon mer säsong ute än...uwäh. Justja hittade Sherlock på swefilmer men undertexterna irriterar mig för mycket. De suger.

   Antar att jag skulle kunna kolla på anime, men orkar inte börja på något nytt och de jag kollar på har antingen inte uppdaterats eller så har jag inte lust för dem. Orkar verkligen inte läsa heller för jag håller på att somna trots att jag sov till halv två. Yes... jag sov till halv två. Yes...there's something wrong with me. 

 Rita orkar jag verkligen inte göra. Det känns som att vad jag än försöker rita nu så kommer det bli hemskt. 


Såg att cdon äntligen hade skaffat Vinland saga 5 och Attack on Titan 14 men orkar inte köpa dem...det är snart jul så kan önska mig dem istället. Måste börja spara lite mer på mina pengar. 


Btw har planerat att filma när jag ritar på datorn ett tag nu... började till och med på en men har inte orkat fortsätta. Ska försöka komma ihåg att filma nästa gång som jag ritar. Glömde bort det...hehe...


 Ugh mitt träd fortsätter bara att tappa löv på mitt golv. Den brukar inte tappa löv på hösten så jag antar att den börjar bli vuxen. Yay. 

  Ja jag har inget att skriva om. Vad förväntade du dig från ett inlägg med titeln "So booored"?. xD


Hm undrar vad som leder i omröstningen... Teckningar och Anime. Bara två har röstat dock, men det är ändå bra att veta. Just nu har jag inga teckningar på lager eller Anime grejs. Jag skulle kunna berätta vilka Animes som jag kollar på för tillfället, men det har jag glömt bort. Blir påmind när jag ser recensionerna som dyker upp på youtube... hm få se om jag kommer på några...

 Nanatsu no Taizai (Awesome! Läser mangan också it's great).

Donten ni Warau (Intressant än så länge)

 Naruto Shippuden (väldigt sällan dock...)

Bleach (mer sällan än Naruto xD De är så långa så jag kollar bara när jag har lust att kolla på något i flera timmar.)

 Tokyo Ghoul (Ja jag har inte kollat klart än...har inte ens läst klart mangan. Råkade komma bort från den och det känns svårt att börja igen av någon anledning... den är bra så jag förstår inteeeh)

 Ookami Shoujo to Kuro Ouji (Gillar den inte direkt...skulle nog mer säga att jag ogillar den på grund av hur idiotisk huvudkaraktären är.)

 Akatsuki no Yona (började läsa mangan så har inte kollat på animen på ett tag. Men den är bra än så länge!).

Elfen Lied (började just kolla, vet inte om jag kommer fortsätta).


Det var alla som jag kunde hitta genom att kolla igenom sidan som jag använder. Hittar inga på mina post it lappar på datorn heller, förutom några få som jag inte har kollat på på evigheteeer. (Inuyasha, Bakugan, Pokémon och Sound of the Sky,). 

 Stötte på en anime som jag såg för ett tag sedan men aldrig gjorde en recension till nu när jag kollade igenom sidan... Det finns en anledning till att jag aldrig har nämnt den. It's the weirdest shit I've ever seen. Kan inte fatta att jag såg klart den. Jag gillade den verkligen inte, men fortsatte att kolla för den var bara så... jag ville se hur skum den kunde bli. Antar att vissa kanske tycker att den är rolig, men för mig är den bara konstig på ett dåligt sätt. Fast den är rätt fascinerande konstig. Den får en att undra hur författaren fick sina idéer... Den heter Arakawa Under the Bridge om ni blev nyfikna. Men var beredd på många random saker som bara är...?what?...

 Vilka Animes ser ni på?

  

Skulle gentligen kunna skriva vilka mangas jag läser också, men får nog göra det till ett eget inlägg för det är en del... Det kanske kommer ut senare idag eller när jag känner för det. 


 Okej det var nog allt jag hade i huvudet just nu... 

Hare gött! ^^

 //Fille   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fille - 18 januari 2016 20:04

Hur ofta får man höra att om man "lätt" blir stött så borde man inte vara på internet? Hur många har sett någon säga eller skriva något som helt klart ät stötande, och sedan när denna får kritik om hens beteénde så använder hen frasen "Vad förväntar ...

Av Fille - 20 november 2015 08:45

Jag gör inte så mycket nuförtiden...i alla fall inget som jag kan visa eller skriva om. När jag ritar så arbetar jag oftast med en ny shit-comic (inte samma som jag visade innan...) men det är inget som jag planerar att lägga ut någonstans. Kanske i ...

Av Fille - 13 november 2015 10:45

För inte särskilt länge sedan lade jag ju ut två sidor av en shitty comic som jag hade påbörjat. Jag har ritat klart den scenen, men jag tror inte att jag kommer göra mer än så. Anledningen till att jag gjorde den var mest för att jag ville testa om ...

Av Fille - 3 november 2015 14:15

    Story: Volleyboll...den handlar om volleyboll. 10/10 would watch again! Bai!! (Yup I just had to do it again. I'm sorry).   På väg till skolan en dag stannar Hinata Shoyo vid ett skyltfönster som visar en volleybollmatch mellan två skolor, ...

Av Fille - 27 oktober 2015 23:00


Wow, bara två dagar mellan inläggen? Vafan är det som händer?  Ärligt talat har jag inte dirket något att skriva om. Jag gör det mest för att försöka komma in i bloggandet igen. xDHm...jag skulle kunna nämna att jag håller på att försöka rita en mang...

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Ovido - Quiz & Flashcards