mylittlebox

Direktlänk till inlägg 25 juli 2014

Bloggar som jag läser...

Av Fille - 25 juli 2014 14:00

Tänkte tipsa om några bloggar som jag läser dagligen! :3 

 Nej de är inte rangordnade eller något, de ligger bara i en random ordning.


Obviouslynotpicasso

En blogg med väldigt intressanta teckningar. Hon som ritar dem är väldigt duktig och verkar ha många bra idéer. :3 Ni borde helt klart kika in där om ni är intresserade av att rita och sådant!


Fancycorner

Här finns det också väldigt fina teckningar. Hon är grym med färger!

 Annars lägger hon även ut en hel del häftiga cosplays och lite annat. :3 Kika in här om ni är intresserade av att rita, anime, cosplays and random things!


Sandrai

Här finns det mest anime/manga, men även en del random saker. Hon har intressanta Friday Specials, som är precis vad det låter som. Ibland kan det vara frågor till läsarna, favoritsaker, frågor som hon besvarar and so on.

 You should check it out if you're interested in anime/manga och andra random saker. Har inte varit där under en så lång tid så jag känner inte till allt som finns där. :3


Thecriticlady

Den här bloggen är för er som är intresserade av att skriva!

 Hon tar dåliga noveller som hon hittar och kommenterar dem. Det är väldigt underhållande att läsa, men även lärorikt eftersom man då får se fel som andra har gjort, och kan då undvika dem när man själv skriver.

 Hon har en hel del roliga kommentarer och hittar ofta väldigt sjuka noveller!


Lollolarsson

 Ännu en blogg med väldigt fina teckningar! Hon är verkligen grym med färger!

Hon skriver även om annat random. En del är anime relaterat (jag är mest där för teckningarna och det anime-relaterade :3).


Unia

 En blogg med många fina bilder. Ofta skriver hon om dans, och hon skrev även en bra novell för ett tag sedan (det kan ha varit ett år, har ingen koll på tiden), men den finns fortfarande där och jag tycker att ni borde läsa den! :3


SirL

Här finns det en hel del inlägg om musik, men även andra åsikter om olika saker. Det är intressant att läsa, och du borde kika in här om du är intresserad av att höra andras åsikter och tankar. ^^


Tror att det var alla som jag kollar dagligen. Det finns en del som jag just har börjat kolla in på lite då och då, men nämnde dem inte här eftersom jag ännu inte har blivit en daglig läsare där.

 Andra har inte uppdaterat på länge så tänker inte nämna dem...

Märker nu att jag inte har länkat alla de här i menyn... Glömmer hela tiden bort att man kan göra det. xD


Det blev ett rätt kort inlägg, men det är bättre än inget i alla fall! xD

 Vilka bloggar läser du? :3

Hare gött! ^^

 //Fille   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fille - 18 januari 2016 20:04

Hur ofta får man höra att om man "lätt" blir stött så borde man inte vara på internet? Hur många har sett någon säga eller skriva något som helt klart ät stötande, och sedan när denna får kritik om hens beteénde så använder hen frasen "Vad förväntar ...

Av Fille - 20 november 2015 08:45

Jag gör inte så mycket nuförtiden...i alla fall inget som jag kan visa eller skriva om. När jag ritar så arbetar jag oftast med en ny shit-comic (inte samma som jag visade innan...) men det är inget som jag planerar att lägga ut någonstans. Kanske i ...

Av Fille - 13 november 2015 10:45

För inte särskilt länge sedan lade jag ju ut två sidor av en shitty comic som jag hade påbörjat. Jag har ritat klart den scenen, men jag tror inte att jag kommer göra mer än så. Anledningen till att jag gjorde den var mest för att jag ville testa om ...

Av Fille - 3 november 2015 14:15

    Story: Volleyboll...den handlar om volleyboll. 10/10 would watch again! Bai!! (Yup I just had to do it again. I'm sorry).   På väg till skolan en dag stannar Hinata Shoyo vid ett skyltfönster som visar en volleybollmatch mellan två skolor, ...

Av Fille - 27 oktober 2015 23:00


Wow, bara två dagar mellan inläggen? Vafan är det som händer?  Ärligt talat har jag inte dirket något att skriva om. Jag gör det mest för att försöka komma in i bloggandet igen. xDHm...jag skulle kunna nämna att jag håller på att försöka rita en mang...

Det här är jag då! xD


Hello there and welcome to my little box. Här lägger jag ut saker som intresserar mig.
Det mesta handlar om:
-Anime
-Manga
-Egna teckningar (ofta fanart)
-Ibland spel
-Random shit that no one cares about.
Well I hope you'll like it.
Hare gött! ^^

My Tumblr :3

My deviantart xD

Kategorier

Omröstning

Vad borde jag skriva mer om?
 Mer teckningar!
 Anime!
 Manga!
 Spel!
 Random åsikter and shit!
 Något annat? (kommentera!)

Recension poängsystem:

10: IT'S AWESOME WATCH/READ IT NOW! NOOOW!
9: Du borde verkligen se/läsa den när du kan!
8: Helt klart ett bra anime/manga-tips.
7: Värd att se/läsa.
6: Något att slösa tid på.
5: Meh.
4: Du kan skippa den här.
3: Skrattretande dålig.
2: Inte ens värd att skratta åt.
1: OKAY THIS IS SHIT. THIS IS REAL SHIT!

 

(I vissa fall skriver jag något annat beroende på omständigheterna). 

Rit-uppdrag från er:

 Levi (Attack on Titan)

(Kommentera för att ge mig flera uppdrag)

Några idéer?

Kom gärna med tips om vad jag kan rita! ^^ Om det inte är alltför svårt så accepterar jag uppdraget.   

Senaste inläggen

Är det något du undrar? :3

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Hälsa på andra bloggar! ^^

RSS

Mina läsare. :3




Skapa flashcards